جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر بزرگ‌ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس کشور است که هر ساله به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود. تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه مد و لباس در کنار رونق اقتصادی و کمک به رشد و توسعه صنایع خلاق در این حوزه از اهداف کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه مد و لباس و رئیس این دوره جشنواره، جمعی از هنرمندان و طراحان حوزه مدولباس کشور عصر دوشنبه 11 اسفند 99 در تالار وحدت برگزار شد.

طاووس طلایی دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در بخش انتخاب ویژه هیات داوران طراحی لباس به خانم‌ها کلثوم سلحشور، مریم فلاح زاده و فاطمه اصغری سلیمان اهدا شد.

در بخش طراحی پارچه خانم‌ها مجذوبه نوری، زینب صمدیان و فائزه حسن شاهی به ترتیب به عنوان افراد اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش پوشش بلند خانم مینا علی نقیان به عنوان نفر اول و خانم‌ها زهرا سبک بار و مرضیه ایوتین به عنوان نفرات دوم و سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش کالکشن خانواده خانم‌ها اعظم پارسا و اکرم ناتوان، مشترک به عنوان نفرات اول، خانم سحر تلقانی به عنوان نفر دوم و خانم‌ها لیلا مددی، سمانه محمدی و محدثه خلیلی، مشترک به عنوان نفرات سوم این بخش معرفی شدند.

خانم‌ها سحر تلقانی، راضیه مظاهری و لیلا گلرخ به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم بخش چادر دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر معرفی شدند.

در بخش مجلسی بانوان خانم فاطمه میرزایی تشئیزی به عنوان نفر اول معرفی و از سوی هیئت داوران اثری به عنوان برگزیده دوم و سوم در این بخش شناخته نشد.